Jednoduchosť je vyriešená zložitosť

Autor: Ján Popovič | 9.11.2013 o 11:18 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  117x

Výrok u nás pomerne neznámeho rumunského sochára a fotografa Constantina Brancusiho. Brancusi žil a pracoval v Paríži, pričom typickým pre jeho dielo bolo práve zjednodušenie formy. Ako tvrdil, jednoduchosť je základným predpokladom úspechu pre každý produkt.Že na tom niečo bude svedčí i fakt, že Brancusiho výrok sa stal mantrou pre väčšinu renomovaných producentov spotrebného tovaru a služieb. Ich produkty sú praktické, jednoducho ovládateľné, spotrebitelia im rozumejú

Ako to dosiahli? Koncentrovali sa na produkt a nesnažili sa dosiahnuť príliš. Nekomplikovali ho. Rovnaký dôraz kládli na to čo neurobili ako na to, čo urobili. Svoj produkt predstavovali jednoducho a zrozumiteľne. Odmietali kobercové nálety zbytočných PR aktivít, ktoré boli viac o propagovateľoch ako o produkte samotnom. Mnoho kvalitných produktov sa neujalo len preto, že im ľudia nerozumeli. Zaujímavá je v tejto súvislosti štúdia Elke von Ouden z Univerzity Eindhoven, podľa ktorej temer polovica nových reklamovaných produktov funguje bezchybne. Príčinou nespokojnosti zákazníkov je neinformovanosť. Jednoducho nevedia, ako ich majú používať. Nerozumejú im. Ešte zaujímavejšie však je, že väčšina manažérov, propagujúcich tieto produkty sa pri požiadavke prakticky predviesť produkt ocitla v rovnakej situácii-nerozumeli mu a niektorí ho dokonca ani nedokázali spustiť. Ako má vypadať premyslené uvedenie nového produktu na trh? Povieme si nabudúce.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

TECH

Veľký objav astronómov, ďaleké planéty môžu mať vodu aj život

V systéme Trappist-1 je sedem Zemi podobných planét. Tri z nich môžu mať oceány z tekutej vody.

KOMENTÁRE

Každý astronóm a tvorca nových liekov im pripomína, aké sú nuly

Namiesto cesty ľudstva na Mars, rozprávajú blázni o malom človeku.


Už ste čítali?